The Storm will end and the Sun will shine again

Deze week kreeg ik mijn bestelling van SU binnen, 
ik kocht nog een paar stempelsets die op mijn verlanglijstje stonden 
en één bundel in pre-order uit het nieuwe Online Only-aanbod
(verkrijgbaar vanaf november).

Ik zag een leuke schets bij Freshly Made Sketches en maakte dit kaartje
met de mooie set Umbrella days,
mooi voor troost- en sterktekaartjes.


Ik combineerde de stempelset met het dessinpapier Sunny Days (SAB-kadootje van 2024.
Maar... ik maakte een foutje...
Zie je de fout op de kaart?
Ik merkte het pas op toen ik de figuur op het label geplakt had...

Gebruikte materialen:
CS Basic White
DSP Sunny Days (SAB 2024)
Umbrella Days stempels 164891
Umbrella Days dies 164894
Greetings of the Season dies 164112
Inkt: Pebbled Path en Early Espresso
Stampin' Blends Lost Lagoon, Pool Party, Petal Pink en Gray Granite
twine en enamel dost 160751



Dit was de schets:


 Dankjewel voor je blogbezoek,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier !

Crealieve groetjes
Nancy


Wil je meer informatie over Stampin' Up,
een workshop organiseren of wat bestellen,
contacteer me dan gerust : nancy.soetaert.su@outlook.com

Vanaf nu kan je ook rechtstreeks bestellen in 'mijn webwinkel',
je vindt die hier: https://nancysoetaert.stampinup.net

Wil je in de toekomst snel op de hoogte gebracht worden
van leuke Stampin' Up-acties en nieuwtjes,
abonneer je dan op mijn nieuwsbrief (maandelijks, tenzij er 'hot news' is),
dit kan door je aan te melden via de knop nieuwsbrief hiernaast links.

Er lopen momenteel een paar interessante acties:




Zin om in de digitale catalogi te bladeren?
Klik op de afbeeldingen hieronder en dan zie je al het moois...
Een overzicht van de actuele Nederlandstalige sets vind je hier.


Vanaf 4 september is er de nieuwe minicatalogus voor het najaar.


en NIEUW: er is nu ook een online scrapbookaanbod




Reacties

  1. Een mooie kaart met een prachtige stempel Nancy. Ik zie geen foutje hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie ook geen foutje.......of bedoel je dat de ll-en van will een beetje wegvallen onder de laarsjes?
    Ik vind het een prachtige kaart met een hele mooie tekst.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Bloghop Stempel Schatten : Voorjaar in zicht

Bloghop Stempelschatten: Let's go Tropical

Bloghop Stempel Schatten : Weg is pech !